Obchodní podmínky

Úvod

Cestovní agentura Mojecestovka s.r.o., je autorizovaným prodejcem zájezdů cestovních kanceláří, se kterými má řádně uzavřené smlouvy o obchodním zastoupení na základě plné moci. Než začneme spolupracovat s cestovní kanceláří, nejdříve si ověřujeme její solventnost a reference zákazníků. Ujišťujeme se, že naši klienti budou na zájezdu spokojeni. Každá cestovní kancelář, se kterou spolupracujeme, musí mít koncesi podle zákona 159/99 Sb. a musí být pojištěna proti úpadku. Kopie dokladů o pojištění jednotlivých cestovních kanceláří můžete najít v sekci "Cestovní kanceláře" na našich stránkách a současně zasíláme tyto dokumenty s cestovní smlouvou.

Ceny

Garantujeme Vám stejně ceny jako cestovní kanceláře, jejichž produkty prodáváme a to vč. slev a bonusů a dalších výhod apod.

Objednávka zájezdu

On-line prodej - klient si v klidu vyhledá zájezd, který mu nejvíce vyhovuje, nechá ho námi rezervovat. Pak je telefonicky nebo e-mailem informován, do kdy má rezervaci potvrdit závazně. Závazná rezervace se potvrzuje e-mailem na základě zaslané cestovní smlouvy a dokladem o vkladu peněz na náš učet nebo úhrady přímo v naší cestovní agentuře Mojecestovka s.r.o. Tento způsob vyhledávání je nejjednodušší nejen díky filtrům, které můžete při hledání využít, ale i díky jednotné formě zobrazování konkretních zájezdů.

Telefonický prodej - probíhá podobně jako prodej on-line, pouze místo rezervace na internetu si klient zatelefonuje k nám a rezervuje zájezd po telefonu. Zájezd si vyhledá na internetu a zašle nám potřebné dokumenty.

U některých zájezdů je nutné vyžádat zájezd nejprve u partnera v dané destinaci. V takovém případě je CA Mojecestovka s.r.o. oprávněna požadovat od klienta zálohu až 100% ještě před rezervací, která se stává po úspěšné rezervaci okamžitě závaznou. Pokud se rezervace nepotvrdí, záloha se klientovi vrací v plné výši, pokud si nevybere jiný zájezd.

Cestovní smlouva

Po dohodě bude klientovi zaslána cestovní smlouva prostřednictvím e-mailu nebo na vyžádání originál poštou. Klient cestovní smlouvu řádně vyplní, podepíše a zašle zpět do CA Mojecestovka s.r.o.

Platba zájezdu

Nikdy neplatíte nic před podepsáním cestovní smlouvy! U zájezdů zakoupených více jak 1 měsíc před odjezdem klient zaplatí min. 50% z celkové ceny zájezdu, nejpozději však do konce platnosti rezervace. Doplatek pak 1 měsíc před nástupem na pobyt. U zájezdů zakoupených méně jak 1 měsíc před odjezdem je nutné zaplatit celou částku do konce platnosti rezervace. Konkrétní způsob platby závisí na podmínkách pořádající CK a je vždy specifikován v cestovní smlouvě a v emailu. Platba se považuje za uhrazenou v okamžiku připsání dané částky na daný účet. V případě objednání zájezdů méně jak 7 dnů před odletem, je nutné uhradit platbu za zájezd přímo na účet u příslušné banky.

Možnosti platby

  • hotově vkladem na účet u příslušné banky
  • převodem na účet CA Mojecestovka s.r.o.
  • složenkou

Potvrzení o zaplacení je:

  • výpis z účtu
  • příjmový pokladní doklad
  • doklad o vkladu na účet

Cestovní pokyny a doklady

Potřebné cestovní pokyny k cestě vč. letenek a voucherů obdrží klient cca 7 dní před odjezdem emailem nebo poštou.

Zákazník je povinnen mít platný cestovní pas s dostatečnou dobou platnosti, tak jak je vyžadováno danou zemí, popřípadě platný OP, pokud se jedná o zemi ze Shenghenského prostoru. Zákazník si rovněž musí před odjezdem vyřídit všechny vízové formality, pokud to země vyžaduje a zjistit podmínky pro vstup do dané destinace. Veškeré potřebné informace lze najít na stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR (www.mzv.cz). V případě nejasností vám ochotně poradí náš pracovník.

Storno podmínky

Zákazník je oprávněn stornovat daný zájezd před zaplacením či před podpisem smlouvy - a to bez storno poplatků. V případě, že je daný zájezd zaplacen a to bez ohledu na lhůtu odjezdu klienta, řídí se storno podmínkámi pořádajicí CK.

Reklamace

Cestovní agentura ze zákona nezodpovídá za kvalitu poskytnutých služeb ze strany cestovní kanceláře a také za ní nemůže reklamace vyřizovat. Zákazník však může reklamaci k zájezdu předat písemně cestovní agentuře, která ji postoupí pořádající CK a bude zákazníkovi nápomocna s jejím vyřízením. Lhůta pro uplatnění reklamace je do 3 měsíců od skončení zájezdu, popř. ode dne, kdy měl zájezd skončit. K reklamaci doporučujeme přidat reklamační protokol z místa pobytu podepsaným delegátem CK, fotodokumentaci apod. CK je povinna se k reklamaci vyjádřit ve lhůtě stanovené zákonem.

Osobní údaje

Zákazník poskytnutím svých osobních údajů a odesláním objednávky uděluje souhlas se zpracováním a uchováváním svých osobních údajů provozovatelem serveru. Tyto činnosti budou prováděny v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Odesláním nezávazné objednávky, či podepsáním cestovní smlouvy dává zákazník cestovní agentuře souhlas se správou, zpracováním a uchováváním svých osobních údajů na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli písemně zrušit svůj souhlas a jeho data budou z databáze cestovní agentury vymazána.