Aktuality
Praha vybírá agenturu na masivní turistickou kampaň

Praha vybírá agenturu na masivní turistickou kampaň

18.6.2009

Praha vybírá agenturu

Hlavní město Praha chce v letošním roce uvolnit na podporu příjezdové turistiky osmdesát milionů korun, ze kterých má padesát jít na propagaci metropole v zahraničních médiích. Jméno agentury, která bude mít realizaci kampaně na starosti, bude známé možná již příští týden.  

Kampaň by měla odstartovat v druhé polovině roku. V současné době probíhá výběrové řízení na reklamní agenturu, která by bude mít její realizaci na starosti. Výsledky tendru by podle mluvčího pražského magistrátu Jiřího Wolfa mohly být známy již příští týden. V minulosti reklamu pro magistrát několikrát připravovala agentura Euro RSCG.

Samotná kampaň se bude skládat ze tří částí.  První z nich bude televizní reklama, které bude vysílána na zahraničních kanálech CNN Europe, CNN Asia, Euronews, Eurosport a Markíza. Součástí kampaně pak bude tisková reklama v magazínech leteckých společností a reklamní bannery na internetových vyhledavačích typu Gogole, ale třeba i na lokálních serverech asijských zemí.

Cílem kampaně je představit českou metropoli jako přitažlivou destinaci. Podle údajů agentury Czech Tourism příjezdová turistika do ČR letos klesla poprvé od roku 2002. Cílovou skupinou kampaně mají být individuální turisté včetně seniorů se středním a vyšším příjmem z Evropy a Asie. V loňském roce připravilo hlavní město Praha na podporu turistiky reklamní kampaň s modelkami Taťánou Kuchařovou a Petrou Němcovou. V roce 2006 zase realizovalo incomingovou kampaň „Spát budete až doma" společně s Českými aeroliniemi, která běžela na stanici CNN. Na její tvorbě se podílela rovněž agentura Euro RSCG.

Zdroj: Týden